español

 

Consiliul International al Muzeelor
Comitetul Naţional ICOM România

 

Noutăţi
Home
Ce este ICOM
Cum deveniți membru ICOM
Comitetele internaționale ale ICOM
Organizaţii afiliate la ICOM
Avantaje membri individuali
Avantaje membri instituționali
Statut
Membri individuali
Membri instituţionali
Contact

 






Anunț privind plata cotizațiilor anuale de membru ICOM: Model-imputernicire-AG_ICOM_2024


PLATA COTIZAŢIILOR ANUALE DE MEMBRU ICOM

Vă reamintim că în perioada octombrie-decembrie 2024, respectiv ianuarie-martie 2025 se efectuează plăţile cotizaţiilor de către membrii individual şi instituţionali pentru anul 2025.

Plata cotizaţiei se poate efectua în oricare din conturi în lei sau euro:
BANCA UniCredit S.A. Sucursala Izvor - Bucureşti
CONT LEI: RO89 BACX 0000 0030 0182 9003 (la cursul BNR)
CONT EUR: RO62 BACX 0000 0030 0182 9004
titular cont ASOCIATIA COMITETUL NATIONAL ROMÂN ICOM
CIF 4283171

Cotizaţia anuală de membru individual este în valoare de 50 euro sau 20 euro (în cazul studenţilor şi pensionarilor), respectiv echivalentul în lei în raport de cursul BNR din ziua plăţii.

Cotizaţia anuală de membru instituţional se determină în raport cu categoria corespunzătoare bugetului anual în care se înscrie muzeul membru, fiind compusă din cotizaţia de membru - valoare euro (necesară eliberării vignetelor anuale aferente cardurilor ICOM ) şi din cotizaţia de funcţionare - valoare lei, conform tabelul de mai jos:
Buget anual per
instituţie, în EURO
˂30.000 30.000 - 100.000 100.000 - 1.000.000 1.000.000 - 5.000.000 5.000.000 - 10.000.000 ˃10.000.000
Categorie Cat. I Cat. II Cat. III Cat. IV Cat. V Cat. VI
Cotizaţie membru - EURO 216 270 389 473 541 832
Cotizaţie de funcţionare - LEI 400 600 800 1000 1.100 1.500
Număr de carduri 3 4 5 6 7 8


Cu ocazia plăţii vă rugăm să menţionaţi la detalii, următoarele: numele şi prenumele, tipul de membru individual, anul pentru care se efectuează plata:
Exemplu:
· Popescu Maria_Normal/ Student/ Pensionar_2025).
· Muzeul de istorie_Localitatea_ III_2025).

În final, vă rugăm să transmiteţi prin email către membrii Consiliului Director, la următoarele adrese: [email protected], [email protected], respectiv la [email protected] dovada efectuării plăţii (ordin de plată/ extras de cont) şi o fotocopie a actului identitate (membrii individuali/reprezentanţii legali ai instituţiilor) precum şi o fotocopie a certificatului de înregistrare fiscală (membrii instituţionali), după caz.

___________________________________________________________________________

MEMBRI INDIVIDUALI NOI

Mulţumim frumos pentru interesul d-voastră de a deveni membru individual ICOM.

Cererile de adeziune la ICOM se vor transmite electronic la adresele [email protected], [email protected], respectiv la [email protected] prin intermediul FORMULARULUI: FORMULARUL pe care vă rugăm să-l completaţi electronic (*câmpurile pdf. fiind active).
Alături de acesta, vă rugăm, să anexaţi fotocopia actului de identitate precum şi unul dintre cele 3 documente, potrivit cazului d-voastră:

- adeverinţa de la locul de muncă, care atestă că activitatea d-voastră profesională se desfăşoară într-un muzeu, sau este în conexiune cu studiul / ocrotirea patrimoniul cultural muzeal;
- adeverinţa de la facultatea la care sunteţi student, prin care se relevă că programul d-voastră de universitar este în conexiune cu muzeologia sau studiul/ ocrotirea patrimoniului cultural;
- adeverinţă de pensionar şi adeverinţă de la fostul loc de muncă, care atestă că activitatea d-voastră profesională, înainte de pensionare, s-a desfăşurat într-un muzeu, sau a avut loc în conexiune cu studiul / ocrotirea patrimoniul cultural muzeal;

Consiliul Director va comunica prin intermediul unui email conformitatea aplicaţiei de membru.

Ulterior comunicării conformităţii, veţi face plata cotizaţiei anuale de membru individual în valoare de 50 euro sau 20 euro( în cazul studenţilor şi pensionarilor), respectiv echivalentul în lei. Cu ocazia plăţii vă rugăm să menţionaţi la detalii, următoarele: numele şi prenumele, tipul de membru individual, anul pentru care se efectuează plata. (Ex: Popescu Maria_Normal/ Student/ Pensionar_2025).

Perioadele de primire a cererilor de adeziune sunt octombrie-decembrie (pentru anul viitor), respectiv ianuarie-martie (anul în curs), prin urmare plata cotizaţie şi calitatea de membru o veţi obţine pentru anul următor, respectiv anul 2025.

Plata cotizaţiei se poate efectua în oricare din conturi în lei sau euro:
BANCA UniCredit S.A. Sucursala Izvor - Bucureşti
CONT LEI: RO89 BACX 0000 0030 0182 9003 (la cursul BNR)
CONT EUR: RO62 BACX 0000 0030 0182 9004
titular cont ASOCIATIA COMITETUL NATIONAL ROMÂN ICOM
CIF 4283171

Dupa confirmarea plăţii în conturile ICOM România, solicitarea dvs. de membru se va comunica către Secretariatul ICOM de la Paris.
Dobândirea calităţii de membru ICOM are loc la data eliberării cardului de membru.




___________________________________________________________________________

MEMBRI INSTITUŢIONALI NOI

Mulţumim frumos pentru interesul d-voastră de a deveni membru instituţional ICOM.

Cererile de adeziune la ICOM se vor transmite electronic la adresele [email protected], [email protected], respectiv la [email protected] prin intermediul FORMULARULUI: FORMULARUL pe care vă rugăm să-l completaţi electronic (*câmpurile pdf. fiind active).

Alături de acesta, vă rugăm, să anexaţi fotocopia certificatului de înregistrare fiscală a instituţiei şi fotocopia actului de identitate a reprezentantului legal al acesteia.

Consiliul Director va comunica prin intermediul unui email conformitatea aplicaţiei de membru instituţional.

Ulterior comunicării conformităţii, veţi face plata cotizaţiei anuale de membru instituţional, în raport cu bugetul anual în care se înscrie muzeul pe care îl reprezentaţi, şi pe care l-aţi bifat în formular, aceasta fiind compusă din cotizaţia de membru - valoare euro (necesară eliberării vignetelor anuale aferente cardurilor ICOM ) şi din cotizaţia de funcţionare- valoare lei, conform tabelul de mai jos:

Buget anual per
instituţie, în EURO
˂30.000 30.000 - 100.000 100.000 - 1.000.000 1.000.000 - 5.000.000 5.000.000 - 10.000.000 ˃10.000.000
Categorie Cat. I Cat. II Cat. III Cat. IV Cat. V Cat. VI
Cotizaţie membru - EURO 216 270 389 473 541 832
Cotizaţie de funcţionare - LEI 400 600 800 1000 1.100 1.500
Număr de carduri 3 4 5 6 7 8


Cu ocazia plăţii vă rugăm să menţionaţi la detalii, următoarele: numele şi prenumele, tipul de membru individual, anul pentru care se efectuează plata. (Ex: Muzeul de istorie_Localitatea_Cat. III_2025).

Perioadele de primire a cererilor de adeziune sunt octombrie-decembrie (pentru anul viitor), respectiv ianuarie-martie (anul în curs), prin urmare plata cotizaţie şi calitatea de membru o veţi obţine pentru anul următor, respectiv anul 2025.

Plata cotizaţiei se poate efectua în oricare din conturi în lei sau euro:
BANCA UniCredit S.A. Sucursala Izvor - Bucureşti
CONT LEI: RO89 BACX 0000 0030 0182 9003 (la cursul BNR)
CONT EUR: RO62 BACX 0000 0030 0182 9004
titular cont ASOCIATIA COMITETUL NATIONAL ROMÂN ICOM
CIF 4283171

Dupa confirmarea plăţii în conturile ICOM România, solicitarea d-voastră de membru se va comunica către Secretariatul ICOM de la Paris.

Dobândirea calităţii de membru ICOM are loc la data eliberării cardurilor de membru.

În speranţa că aceste informaţii vă sunt de folos, aşteptăm aplicaţia d-voastră completă.

Cu respect,
Comitetul Director ICOM România

Virgil Niţulescu, Preşedinte
Andrea Bernath, Vicepreşedinte
Corina Borş, Secretar
Florin Sicoie, Trezorier
Daniel Costache Bolocan, Membru


Arhiva:

INFORMATII PENTRU PARTICIPARE ONLINE LA
ADUNAREA GENERALA
ICOM ROMANIA – 08.07.2024- ORA 10,00

Acest ghid prezintă modalitătile de acces şi operare în format online la Adunarea generală a Asociației COMITETUL NAȚIONAL ROMÂN ICOM cu ajutorul platformei ZOOM (www.zoom.us )
Link acces : https://us02web.zoom.us/j/89519639628
Meeting ID: 895 1963 9628
INFORMAȚII GENERALE
1. Nu aveți nevoie de un cont pentru a participa la Adunarea generală, iar platforma Zoom este compatibilă cu Mac, Windows, Linux, iOS și Android.
2. Vă rugăm să vă asigurați că pe perioada evenimentului aveti la dispoziție o legătură de internet bună şi stabilă. Recomandăm utilizarea PC-urilor / laptop-urilor pentru conectarea la eveniment.
CONECTARE
1. Pentru a participa la lucrările Adunării faceți click pe linkul pe care vi l-au furnizat organizatorii.Veți fi direcționat către o pagină de internet a Zoom care va porni automat aplicația. Dacă nu aveți aplicația instalată, vi se va solicita să confirmați că doriți să o descărcați și să oferiți cateva informaţii.
2. De asemenea, vă puteți alătura utilizând ID-ul întâlnirii (un număr de 9 sau 10 cifre care vi s-a furnizat ȋn prealabil). Deschideți aplicația Zoom, faceți clic pe butonul Join(Alăturați-vă) și introduceți ID-ul întâlnirii furnizat și numele dvs./denumirea entității.
3. Introduceți numele dvs. complet, astfel încât organizatorii să ştie cine sunteţi. Membrii individuali se vor identifica introducând numele și prenumele lor, membrii instituționali se vor identifica prin introducerea denumirii relevantă a entității, urmată de textul „reprezentată de” și numele și prenumele reprezentantului legal sau, după caz, al reprezentantului convențional.
4. Acceptul de participare (accesul în camera zoom) va fi dat personal de organizatori, care vor urmări ca la lucrările Adunării să participe doar membrii activi publicați pe site.
5. Accesul membrilor se va face după identificarea acestora, astfel încât la intrarea în camera zoom și al efectuarea prezenței se solicită menținerea deschisă a camerei video.
6. Un participant online la lucrările Adunării poate doar vizualiza şi auzi ce se ȋntamplă ȋn cadrul acesteia, fără a putea interveni ȋn alt fel decât ridicând mâna în aplicație (funcţia Raise Hand) sau trimiţând ȋntrebări utilizând funcţiile Q&A sau Chat, cuvântul urmând a vă fi acordat de organizatori în mod individual în conformitate cu regulamantul Adunării.
7. Pentru scopul unei comunicări eficiente, este recomandat ca cel puțin conectarea audio să fie activată pe toată durata ședinței.
8. Vă încurajăm să trimiteți întrebări folosind butonul Întrebări și răspunsuri (Q&A) din partea de jos a interfeței Zoom. Puteți, de asemenea, „vota în sus” (dați un thumbsup) la întrebările la care ați dori să vi se raspundă în direct. Răspunsurile la întrebări pot fi scrise de către vorbitori în timpul sesiunii sau pot fi răspunsuri live de către vorbitor în timpul porțiunii de întrebări și răspunsuri live a fiecărei sesiuni.


CONVOCATOR
PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ASOCIAŢIEI
"COMITETUL NAŢIONAL ROMÂN ICOM"

Formularul de mandat: Model-imputernicire-AG_ICOM_2024


Asociaţia "Comitetul Naţional Român ICOM", reprezentată legal prin Preşedinte al Consiliului Director, Dl. Dr. Virgil-Ştefan Niţulescu, convoacă Adunarea generală Ordinară pentru data de 08.07.2024 începând cu ora 10,00. Şedinţa va avea loc în sistem hibrid, astfel: fizic la Buzău, în cadrul Muzeului Judeţean Buzău, sala Amfiteatru din Aleea Castanilor nr. 1, Buzău şi online pe platforma zoom (link-ul va fi comunicat prin e-mail până în 07.07.2024).

În cazul neîndeplinirii condiţiilor de validitate stabilite de Statut, Adunarea Generală va fi reprogramată tot în data de 08.07.2024, ora 11.30, tot în sistem hibrid, în aceleaşi modalităţi, cu aceeaşi ordine de zi,
urmând fi considerată legal constituită indiferent de numărul membrilor prezenţi,

Membrii activi cu drept de vot care nu pot participa fizic sau online la Adunarea Generală Ordinară din data de 08.07.2024, sunt încurajaţi să mandateze alţi membri activi cu drept de vot, utilizând exclusiv formularul de mandat ataşat Model-imputernicire-AG_ICOM_2024 . Membrii activi care optează să acorde un mandat de reprezentare sunt rugaţi să verifice dacă persoana căreia îi acordă mandat nu depăşeşte numărul maxim de 5 mandate deţinute şi să trimită mandatele completate şi semnate prin e-mail la adresa [email protected] până cel mai târziu la data de 7.07.2024 pentru verificarea validităţii acestora menţionând la subiect: "Pentru Adunarea Generală din data de 08.07.2024 - mandat cu semnatură electronica acordat de _____( nume şi prenume mandant)"

Originalul mandatelor completate şi semnatate trebuie transmis:
- fie sub forma unui document semnat olograf, în original, înmânat direct Secretariatului tehnic al Adunării generale în ziua adunării sau transmis prin poştă sau servicii de curierat la adresa Societăţii de Avocatură BOTA, MĂRGINEAN & ASOCIAŢII din Bucureşti, bdul A.I. Cuza nr. 52-54, sector 1, cod postal 011056, Bucureşti - în atenţia av. Claudia Mărginean (tel. contact 0723.735.446) astfel încât să fie recepţionat până cel mai târziu la data de 5 iulie 2024;
- fie sub forma unui document semnat electronic cu semnătură electronică extinsă, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronică, de titularul mandatului la adresa [email protected]menţionând la subiect: "Pentru Adunarea Generala din data de 08.07.2024 - mandat cu semnatură electronica acordat de _______( nume şi prenume)",

ORDINEA DE ZI:


1. Prezentarea, discutarea şi supunerea la vot a raportului Consiliului privind activitatea desfăşurată în perioada 2022 - 2023;
2. Prezentarea, discutarea şi supunerea la vot a raportului financiar-contabil pentru perioada 2022 - 2023;
3. Descărcarea Consiliului cu privire la activitatea şi gestiunea sa pentru perioada 2022 - 2023
4. Aprobarea proiectului de buget pentru anul 2024;
5. Aprobarea propunerilor de modificare a statutului Asociaţiei;
6. Alegerea unui (1) membru în Comisia de cenzori;
7. Diverse.

Membrii activi cu drept de vot în cadrul Adunării sunt membrii care au plătit cotizaţia pentru anul 2024 (oricând în 2023 şi în 2024 până cel târziu la data de 30 iunie 2024) şi au număr de membru conform cardului ICOM alocat.

În cazul în care nu vă regăsiţi pe lista membrilor activi publicată pe siteul www.cnr-icom.ro până la data de 10 iunie 2024 vă rugăm să trimiteţi dovada achitării cotizaţiei (ordin de plată/foaie de vărsământ/extras bancar) prin e-mail la adresa [email protected] până cel mai târziu în data de 30.06.2024.

Membrii care doresc să îşi depună candidatura pentru calitatea de membru al Comisiei de cenzori sunt rugaţi să îşi exprime opţiunea şi să comunice prin e-mail la adresa [email protected] până cel mai târziu la data de 30.06.2024 următoarele documente: o cerere prin care îşi exprimă intenţia de a candida, CV şi scrisoare de intenţie, cazier fiscal şi o copie a cărţii de identitate ori a unui alt document de identificare valid.

Membrii instituţionali participanţi la Adunarea generală prin reprezentant convenţional sunt rugaţi să deţină delegaţie de reprezentare din partea reprezentantului legal al instituţiei.

Documentele suport ale dezbaterilor vor fi transmise prin e-mail până în data de 30.06.2024, pentru a avea posibilitatea analizării acestora.

Propunerile de suplimentare a ordinii de zi sau de modificare a statutului pot fi transmise până cel mai târziu în data de 30.06.2024 prin e-mail la adresa [email protected].



Consiliul Director al Asociaţiei "COMITETUL NAŢIONAL ROMÂN ICOM"
Prin Preşedinte

 

 

 

Call for membership dues 2024:

Pentru a consulta documentul complet, vă rugăm descărcați aici: Call for membership dues 2024

 

ANUNŢ IMPORTANT pentru MEMBRII ICOM ROMÂNIA

Dragi membri individuali,
Dragi membri instituţionali,


În anul 2024, ICOM România şi-a propus să finalizeze demersul necesar funcţionării corecte şi legale a Asociaţiei.

În vederea realizării acestuia deziderat, e necesar ca fiecare membru, o dată cu plata cotizaţiei pe anul curent, să îndeplinească următorii paşi:
1. Plata cotizaţiei, până la data de 31 martie 2024, în conturile:

BANCA UniCredit S.A. Sucursala Izvor - Bucureşti
CONT LEI: RO89 BACX 0000 0030 0182 9003 (la cursul BNR)
CONT EUR: RO62 BACX 0000 0030 0182 9004
titular cont ASOCIATIA COMITETUL NATIONAL ROMÂN ICOM
CIF 4283171

Instituţiile şi membrii individuali care au plătit cotizaţia pentru anul 2023 nu trebuie să plătească în anul 2024. Dar trebuie să completeze şi să transmită formularul ce poate fi descărcat, mai jos.

2. La efectuarea transferului bancar, completarea la detaliile de plată, cu următoarele informaţii:

Numele persoanei /Numele instituţiei care/pentru care se efectuează plata cotizaţiei

3. Transmiterea dovezii efectuării plăţii (ordin de plată/ extras de cont) prin email către membrii Consiliului Director la următoarele adrese:

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

4. Transmiterea formularului completat, anexat prezentei.

FORMULAR ICOM RO: FORMULAR_MEMBRI-ICOM (153 KB) FORMULAR_MEMBRI-ICOM (169 KB)

Nicio cotizaţie nu va fi luată în considerare fără îndeplinirea celor patru puncte enunţate.


Vă rugăm, transimteţi şi altor colegi din ţară care ar putea fi interesaţi de informaţiile din acest anunţ.

Cu respect,
Comitetul Director ICOM România
Virgil Ștefan Niţulescu, Preşedinte
Andrea Bernath, Vicepreşedinte
Corina Borş, Secretar
Florin Sicoie, Trezorier
Daniel Costache Bolocan, Membru